پیوندها

نظرخواهی از ارباب رجوع

براساس ماده 8 طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب­رجوع در نظام اداری کشور، واحدهای اجرایی موظفند هنگام ورود ارباب­رجوع برگ نظرسنجی در اختیار وی قرار دهند و نظر ارباب رجوع را در خصوص نحوه گردش کار، همچنین تطبیق یا عدم تطبیق آن با اطلاعات اعلام شده قبلی و رفتار متصدیان انجام کار جویا شوند.

       در این راستا اداره­کل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان­غربی مبادرت به تهیه فرم نظرسنجی از ارباب رجوع نموده است که براساس آن نظرات ارباب رجوع و نحوة ارایه خدمات و چگونگی برخورد با مراجعین و در پایان نظرات و پیشنهادات آنها جهت اصلاح امور و رفع مشکلات و موانع درخواست گردیده است.

        قابل ذکر است که فرم نظرسنجی در مبدا ورودی ساختمان بین ارباب رجوع توزیع و از آنها درخواست می گردد که به دقت آن را مطالعه و به سؤالات پاسخ دهند و در هنگام خروج، در صندوقی که به همین منظور تهیه شده است قرار دهند و همچنین مراجعین محترم می توانند فرم نظر سنجی را تکمیل و به پست الکترونیکی  bahramian56@gmail.comارسال نمایند.

        برگه های نظرسنجی هر روز جمع آوری و در پایان هر ماه طبق فرمهای ارسالی از سازمان مدیریت و برنامه‏ریزی طبقه بندی و تکمیل می شود و یک نسخه از آن برای اطلاع رییس یا مدیر واحد مربوطه یک نسخه برای واحد امور اداری (کارگزینی) به منظور انجام اقدامات لازم ارسال و یک نسخه نیز در واحد تکمیل کننده فرم بایگانی می شود.

فرم نظرخواهی از ارباب رجوع را از اینجا دریافت کنید

کتاب راهنمای ارباب رجوع سازمان امور اقتصادی و دارائی آذربایجان غربی فايلها
کتابچه راهنماي ارباب رجوع94.pdf 1.35 MB

تکریم ارباب رجوع

 در اجرای برنامه ابلاغی از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت متبوع جهت ایجاد تحول در نظام اداری کشور برنامه ریزی زیر درخصوص ارائه هرچه بهتر خدمات به مراجعه کنندگان سازمان، کوتاه سازی روش انجام کار و مستندسازی و اطلاع رسانی کلیه خدمات قابل ارائه  تهیه و تدوین گردیده است:

1- منطقی نمودن اندازه دولت 

 2- اصلاح ساختار تشکیلاتی دولت 

3- اصلاح نظام مدیریتی

 4- اصلاح نظامهای استخدامی 

 5- آموزش و بهسازی نیروی انسانی

6- اصلاح فرآیندها، روشهای انجام کار و توسعه فناوری اطلاعات 

7- ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری

کلیه حقوق این پورتال متعلق به وزارت امور اقتصادی و دارایی می باشد
^